Secţia Secretariat
imprimare

Secţia secretariat este o subdiviziune structurală a Ministerului Justiţiei care efectuează funcţiile de primire, distribuire şi expediere a documentelor.

Secţia exercită următoarele funcţii:

-          examinarea oportună a documentelor de intrare şi de ieşire, cît şi a celor interne, ce  urmează a fi prezentate pentru raport conducerii;

-          primirea, înregistrarea, evidenţa, păstrarea, expedierea şi distribuirea corespondenţei;

-          efectuarea controlului examinării şi executării în termen a documentelor;

-          prezentarea informaţiei autentice despre starea executării documentelor în subdiviziunile structurale;

-          asigurarea sistematizării, păstrării şi folosirii documentelor de arhivă;

-          organizarea multiplicării documentelor;

-          acordarea asistenţei metodologice subdiviziunilor ministerului şi instituţiilor subordonate în vederea organizării lucrărilor de secretariat;

-          organizarea  controlului   termenelor   de   executare  a   documentelor în subdiviziunile  structurale ale Ministerului.

 

Secţia secretariat are sigiliu cu indicii denumirii sale.

 

imprimare

Şeful secţiei: Valentina GRIGORAŞ

Luni şi joi, între orele 13.00 -17.00

Înregistrarea la audienţă se va face la numărul de telefon (+ 37322) 23 47 74.

   

 Portal Servicii

Linia fierbinte anticorupție: (+373 22) 20-14-20    

 

Elaborarea acestei pagini web a avut loc cu susţinerea financiară a PROGRAMULUI COMUN AL UNIUNII EUROPENE ŞI AL CONSILIULUI EUROPEI "SUSŢINEREA DEMOCRAŢIEI ÎN REPUBLICA MOLDOVA"
sus
Harta
Contact
Tel: (+373 22) 23-33-40
Fax: (+373 22) 23-47-97
Vizitatori total: 3980716     Implementare Trimaran
 
Servicii
Close