1.Denumirea şi sediul instituţiei:
Centrul de Informaţii Juridice pe lîngă Ministerul Justiţiei al Republicii Moldova, mun. Chişinău, str.31 August 1989, 82, bir.406.
2. Funcţiile vacante din cadrul Centrului de Informaţii Juridice:
- Specialist principal în cadrul Direcţiei prelucrarea şi difuzarea actelor juridice (perioada determinată)
3.Condiţiile de participare la concurs:
Poate candida la funcţia de specialist principal,
· orice cetăţean al Republicii Moldova, cu domiciliul permanent pe teritoriul ei
· posedă limba modovenească
· are capacitate deplină de exerciţiu
· nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă
· este licenţiat în drept;
· 1 an experienţă profesională în domeniu;
· nu are antecedente penale şi se bucură de o reputaţie bună;
· este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea funcţiei.
4. Documentele ce urmează a fi prezentate:
· Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante (care poate fi descărcat aici).
· Copia buletinului de identitate;
· Copia diplomei;
· Copia carnetului de muncă
· Cazierul judiciar;
· Certificat medical, după caz;
· 2 fotografii 3x4;
· Documente de evidenţă militară
5. Data limită a depunerii documentelor de către candidaţi la funcţia vacantă este 06 februarie 2013.
6. Bibliografia concursului pentru funcția de specialist principal (perioadă determinată)
7. Modalitatea depunerii documentelor: Candidaţii depun dosarele de concurs personal/poştă/e-mail.
8. Numărul de telefon, adresa electronică şi poştală, persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor.
Documentele urmează a fi prezentate la Ministerul Justiției pe adresa:
mun. Chişinău, str.31 August 1989, nr.82, bir.107
Relaţii la tel.20-14-87.
Persoana de contact: Ghereg Lucia lucia.ghereg@justice.gov.md