INFORMAŢIA privind condiţiile de desfăşurare a concursului pentru funcţiile vacante din cadrul Centrului de Informaţii Juridice

You are here

INFORMAŢIA privind condiţiile de desfăşurare a concursului pentru funcţiile vacante din cadrul Centrului de Informaţii Juridice

 

1.Denumirea şi sediul instituţiei:

Centrul de Informaţii Juridice pe lîngă Ministerul Justiţiei al Republicii Moldova, mun. Chişinău, str.31 August 1989, 82, bir.406.

2.  Funcţiile vacante din cadrul Centrului de Informaţii Juridice:

  

-   Specialist principal în cadrul Direcţiei prelucrarea şi difuzarea actelor juridice (perioada determinată)

Scopul general al funcţiei de specialist principal în Direcţia prelucrarea şi difuzarea actelor juridice(periada determinată)

3.Condiţiile de participare la concurs:

Poate candida la funcţia de specialist principal,

·         orice cetăţean al Republicii Moldova, cu domiciliul permanent pe teritoriul ei

·         posedă limba modovenească

·         are capacitate deplină de exerciţiu 

·         nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă

·         este licenţiat în drept;

·         1 an experienţă profesională în domeniu;

·         nu are antecedente penale şi se bucură de o reputaţie bună;

·         este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea  funcţiei.

4. Documentele ce urmează a fi prezentate:

·         Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante (care poate fi descărcat aici).

·         Copia buletinului de identitate;

·         Copia diplomei;

·         Copia carnetului de muncă

·         Cazierul judiciar;

·         Certificat medical, după caz;

·         2 fotografii 3x4;

·         Documente de evidenţă militară

5. Data limită a depunerii documentelor de către candidaţi la funcţia vacantă este 06 februarie  2013. 
6. Bibliografia concursului pentru funcția de specialist principal (perioadă determinată)
7. Modalitatea depunerii documentelor: Candidaţii depun dosarele de concurs personal/poştă/e-mail.
8. Numărul de telefon, adresa electronică şi poştală, persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea documentelor.

       Documentele urmează a fi prezentate la Ministerul Justiției pe adresa:

         mun. Chişinău, str.31 August 1989, nr.82, bir.107

        Relaţii la tel.20-14-87.

        Persoana de contact: Ghereg Lucia lucia.ghereg@justice.gov.md

 

Agenda publică

Octombrie 2025

L M M J V S D
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31